تلاوت های مــــــــــاندگار

بررسـی آثار نابغه فن تلاوت، اسـتاد مصــطفی اسـماعیل

تلاوت های مــــــــــاندگار

بررسـی آثار نابغه فن تلاوت، اسـتاد مصــطفی اسـماعیل

اسلوب شناسی فن تلاوت قرآن کریم
در کانال تلگرامی قاریان و فنون تلاوت
به آدرس
https://telegram.me/quran114telavat

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

استاد فتوکپی اسماعیل

پنجشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ب.ظ

چند روز پیش رفته بودم دادگستری در خیابان نیکبخت اصفهان.


همراه خودم دو تا سی دی تلاوت برده بودم. که یکی تلاوت استاد مصطفی اسماعیل و دیگری تلاوت اجرا شده در ایران از سوره شعراء 10-51 اثر استاد فتوکپی اسماعیل بود.

خب شاید تعجب کنید و بگید چرا ؟؟

جونم بگه واسه شما که، این دو تلاوت را برده بودم دادگستری اصفهان که حقیقتا کپی برابر با اصل نمایم!!

هنگام ورود، سرباز درب ورودی، گوشی ما را گرفت و بازرسی بدنی انجام داد من هم سی دی ها رو یه طوری پنهان نمودم که نتونه پیداشون کنه. و سرانجام بدون مشکل خاصی وارد شدم .

 ادخلوا ها بسلام امنین ...

تلاوت های ماندگار

ابتدا رفتم شعبه بانک دادگستری و پول واریز کردم سپس با فیش واریزی در دست، یک راست رفتم به واحد برابر با اصل و به مدیر مربوطه قضیه را گفتم. ایشون از روی تعجب یه نگاهی به من کرد از نوع عاقل اندر سفیه!! و چون براش جالب بود  کمی فکر کرد سپس سی دی ها را از من گرفت و کارهاش رو سپرد به یکی از همکارانش و به اتفاق رفتیم به قسمت سمعی بصری دادگستری . آقا اول سی دی مصطفی را گذاشت توی دستگاه و ده دقیقه از تلاوت مصطفی رو گوش داد خب یه لبخند چی زد و بعدش سی دی دوم را گذاشت و اون رو گوش داد آقا چشمتون روز بد نبینه پنج دقیقه از شروع تلاوت نگذشته بود که با عصبانیت گفت: آقا این چیه ؟؟!!  کپی برابر با اصل نیست !!! بعدش هم یکی از آشخور های دم درب ورودی را صدا کرد و اون سرباز محترم ما را انداخت بیرون !!!

 کلی از ما پول گرفتند و در آخر نا امید شدیم.


در برگشت با خودم کلنجار می رفتم که اگر تلاوت سوره های غافر ضحی انشراح کوثر ایشان را برده بودم حتما با تلاوت استاد مصطفی اسماعیل برابر اصل می شد.

 توضیحات وبلاگ اکبرالقراء در مورد این اجرا                            

 فایل صوتی تلاوت

فایل تصویری تلاوت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۶
قاریان اصفهان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی